Ekonomi

Türkiye’den yönetilen BSH Gelişmekte Olan Pazarlar Bölgesi, her yıl yüzde 10’un üzerinde büyüme hedefliyor

BSH Ev Aletleri Kümelenmesi, Türkiye’den yönetilen Gelişmekte Olan Pazarlar Bölgesi (REM) için 2027 önceliklerini açıkladı. 130 ülkede 4,6 milyar nüfusu kapsayan REM, şirketin en hızlı büyüme potansiyeline sahip bölgesi olarak fiyatlanıyor.

 

BSH, bu bölgede yılda yüzde 10’un üzerinde büyüme hedefliyor. Türkiye, özellikle gelişmiş satış kanalı yapısı, 5 fabrikadan oluşan güçlü ve kaliteli üretim ağı ve güçlü ihracat potansiyeli ile bölgenin ana omurgası olarak görülmektedir.

 

Avrupa’nın lider beyaz eşya üreticisi BSH’nin dört ana idari bölgesinden biri olan Gelişmekte Olan Pazarlar Bölgesi (REM), Nisan 2020’den bu yana Türkiye’den yönetiliyor.

 

Bölgenin 2022 performansı ve gelecek hedefleri ile ilgili olarak Rudolf Klötscher, CEO ve Yönetim Kurulu Lideri, BSH Gelişmekte Olan Pazarlar Bölgesive   BSH Gelişen Pazarlar Bölgesi CFO’su ve Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Sedef Atamanbasın toplantısı düzenlendi.  

 

130 ülkeyi ve 4,6 milyar nüfusu kapsayan Gelişen Pazarlar Bölgesi hakkında genel bir değerlendirme yapan Klötscher, “Burası büyük bir çeşitlilik ve başka dinamikler barındırıyor. Bire bir büyüme potansiyeli ile de değerli fırsatlar sunmaktadır. Bölgenin mevcut orta sınıf nüfusu 1,7 milyar. Bu nüfusun 2025 yılına kadar 3,2 milyara çıkması bekleniyor. Genel olarak dünya ortalamasının üzerinde büyüme gösteren ülkelerden oluşan bölgede; Hindistan, Vietnam, Bangladeş gibi bileşik yıllık yüzde 9 büyümesi beklenen ülkeler var.

 

Bölgenin hem bölgesel hem de küresel zorlukları olduğuna dikkat çeken Klötscher, “Pandemi sonrası küresel enflasyonun ve hammadde sıkıntısının etkileri devam ediyor. Bu piyasalardaki siyasi ve ekonomik belirsizlikler yerel para birimlerinde değer kaybına neden olabilir. Yine de beklenti, 2022’de dünya gayri safi yurtiçi hasılasında yüzde 58’lik paya sahip olan bu ülkelerin, 2027’de bu oranı yüzde 61’e çıkaracağı yönünde.

 

Gelişmekte Olan Pazarlar Bölgesi’nin artan pazar payı

Rudolf Klötscher’in BSH’nin gelişmekte olan pazarlardaki performansına ilişkin yaptığı değerlendirmede paylaştığı bilgilere göre, BSH REM önceki yıllarda segment ortalamasından daha hızlı büyüdü. Önümüzdeki yıllarda da bu büyümeyi sürdürmek için elverişli bir konumdadır. Sektörün 2017-2021 yılları arasında ortalama büyüme oranı yüzde 4 iken yüzde 10 büyüme oranı yakaladı.

 

Halihazırda 4 ülkede 11 fabrikada 9 milyon adetlik üretim kapasitesine sahip olan şirket, stratejik konumu ve yerel tüketime yönelik yerel üretim anlayışına bağlı olarak yeni üretim merkezlerini devreye alıyor. Hindistan’da buzdolabı ürünlerine odaklanan fabrika ve Mısır’da ocak ürünlerine odaklanacak fabrika somut örnekler arasında. Konuyla ilgili detayları paylaşan Klötscher, “Ülkelerin kültürel farklılıklarından dolayı ihtiyaçlarını yakından takip ediyor ve onlara hizmet eden yeni ürünler ortaya koyuyoruz. Kendi mağazalarımız ve online satış kanallarımızın yanı sıra, dağıtım kanalımızı genişletiyor ve iştiraklerimiz aracılığıyla erişimimizi genişletiyoruz.”

 

Yılda %10’dan fazla büyüme

Büyüme hedeflerini de paylaşan Rudolf Klötscher’in verdiği bilgiye göre büyüme performansını ortalama yüzde 4’ün üzerinde sürdürmeyi hedefleyen BSH REM, 2021-2027 döneminde her yıl yüzde 10’un üzerinde büyüme oranı yakalamayı hedefliyor. dönem.

 

Rudolf Klötscher, “İhtiyaçları artan ve değişen, büyüyen bir bölgede tüketicilerin yaşam kalitesini yükseltmek için çalışıyoruz. Yeni üretim merkezlerimizi hayata geçirerek gerçekleştireceğimiz kapasite artışı, dijital dönüşüm odaklı yürüttüğümüz çalışmalar, gerçekleştirdiğimiz çalışmalar sayesinde 2027 hedeflerimize kolaylıkla ulaşacağımıza ve pazardaki güçlü konumumuzu koruyacağımıza olan inancım tamdır. yerel tedarikçilerle yürüttüğümüz çalışmalar, Ar-Ge ve inovasyon yatırımlarımız ile ülke pazarlarına özel olarak geliştirdik.”

 

BSH’nin sürdürülebilirlik odaklı yürüttüğü çalışmalara da değinen Klötscher, çevre koruma, sosyal sorumluluk ve döngüsel iş modellerini içeren kapsamlı bir bakış açısına sahip olduklarını belirtti. Çevresel sürdürülebilirliğe katkı sağlamak amacıyla 2020 yılından bu yana tüm üretim merkezlerinde karbon nötr olan BSH, Klötscher’e göre, 2030 yılına kadar doğrudan ve dolaylı karbon emisyonlarını yüzde 15 oranında azaltmayı hedefliyor. BSH, sosyal sorumluluk faaliyetleri kapsamında, gençlere yönelik projeleriyle tüm bölgede geleceği, Türkiye Kodlama Derneği ile başlattığı Yarının Yapıcıları projesi ile gençlere STEM alanında eğitimler veriyor. Ayrıca lise, üniversite ve akademisyenlerle yakın iş birliği içinde olan şirket, 2022 yılında da Türkiye’deki 10 üniversiteden yaklaşık 200 öğrenci ve 20 akademisyeni tek başına üretim merkezlerinde ağırladı. dijital dönüşüm süreçleri, Endüstri 4.0 ve sürdürülebilirlik uygulamaları.

 

“Türkiye’ye 1,3 milyar Euro yatırım yaptık”

BSH Gelişen Pazarlar Bölgesi CFO’su ve Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Sedef AtamanÖte yandan inovasyonlarıyla müşterilerinin evlerindeki hayatlarını kolaylaştırmak için çalıştıklarını, bir yandan dijitalleşme, bağlanabilirlik ve kullanım kolaylığı üzerine çalıştıklarını, diğer yandan gelişmekte olan pazarların ihtiyaçlarına özel yenilikler uygulamıştır.

 

Türkiye’nin benzersiz satış kanalı yapısıyla Gelişmekte Olan Pazarlar Bölgesi’nin bel kemiği olduğunu vurgulayan Sedef Ataman, “BSH Türkiye olarak 2 bini aşkın özel satış noktamızla pazarın en büyük iki oyuncusundan biriyiz. Türkiye’nin 17. büyük sanayi üretim merkezine sahibiz. En çok ihracat yapan firmalar arasında 14. sıradayız. Türkiye’de faaliyete başladığımızdan bu yana 1,3 milyar Euro’luk yatırımla ülke üretimine, ihracatına ve istihdamına katkıda bulunduk.

 

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Göz Atın
Kapalı
Türk türbanlı eskort istanbul kızlar
Başa dön tuşu
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort